Dagbesteding

Sociaal actief zijn en meedoen met de maatschappij. Dat is wat stichting Aelbrecht belangrijk vindt. Hoe we dat doen? Door middel van dagbesteding willen wij ervoor zorgen dat onze cliënten zich verder ontwikkelen, zodat ze uiteindelijk kunnen participeren in de maatschappij. Ook willen wij onze cliënten uit hun sociale isolement halen en de mantelzorgers ontlasten. Dit doen wij door ons tijdens de dagbesteding te focussen op arbeidsmatige, sociale en creatieve activering en ontwikkeling. Hiernaast proberen wij een gezonde dag/weekstructuur te ontwikkelen voor onze cliënten. Onze dagbesteding zal vele gevarieerde activiteiten bevatten. Activiteiten die gericht zijn op arbeidsmatige vaardigheden, sociale vaardigheden, creatieve vaardigheden, sport/bewegen, taal en verschillende workshops.

Contact opnemen

Bij stichting Aelbrecht beschikken wij over de volgende dagbestedingsruimtes:

Sport en bewegen

Arbeidsmatig

Sociale en creatieve activeringsruimte

(L)VB woonkamer

Voor wie is de dagbesteding van stichting Aelbrecht:

De dagbesteding is er voor iedereen, die hiervoor een indicatie heeft ontvangen vanuit het CIZ (WLZ voor begeleiding groep) of vanuit de gemeente (WMO Dagbesteding). Ook is de dagbesteding op verschillende dagen en tijden beschikbaar voor de buurtbewoners en eenzame ouderen.Voor eventuele vragen bent u van harte welkom op de Aelbrechtskade 122B voor een kopje koffie, u kunt ons ook ten alle tijden telefonisch bereiken.